Totalt antall sidevisninger

onsdag 9. februar 2011

Solen titter fram....

        



Hei. i dag onsdag 9 februar er jeg hjemme grunnet fri fra jobb, men i tillegg er min sønn syk. Nå har han sovet godt og lenge og jeg har kunnet tatt fram vaskebøtta. Etter å ha tatt alt det obligatoriske som støvsuging og vasking av gulv, må man i tillegg vaske skapdører, karmer, stoler ol, med en ettåring i huset. Når jeg endelig er ferdig med det og skal sette meg ned med en kopp kaffe, tror du f. ikke sola kommer fram. Er det noen som tror jeg koser meg, neida - da er det på kjøkkenet igjen og hente spray jif'en og glasstua å begynne å gnukke og gni på TV, glassdører og glassbordene...... da kan jeg sette meg igjen. Nå holder jeg pusten, mens jeg ni koser meg ved PC'en og håper knøttet sover bare litt til....
jeg må legge til at jeg synes det er fantastisk at det går mot vår.

2 kommentarer:

Ann Mari sa...

Følelse av vår e d vel ikke sjøl om sola titte fram? Men ser jo ganske så idyllisk ut lell da :D
Ønske mini go bedring :D

ditta sa...

he he en kan nyte sola og stresset som følger med den... har måttet ta å vaske glasskapene på veggseksjonen hjemme;p Nyt dagen!

Legg inn en kommentar