Totalt antall sidevisninger

søndag 17. juni 2012





Da er badekaret på plass, og selv om både rør og sluk ikke er plassert gunstig i forhold til vinduet, har jeg ikke angret på at jeg ville ha det midt under vinduet. her kan jeg ligge å kikke ut, og ha shampoen lett tilgjengelig i vinduskarmen. Lyset gir også trivsel til å ligge ekstra lenge....
Vindusslemmene har jeg pusset ned, og malt i flere omganger. De er fortsatt veldig robuste, men det står i stil til dører og tak som er fra husets opprinnelse.

1 kommentar:

Annelise sa...

Hei!! Det var et helt fantastisk badekar, akkurat slike kar er mitt høyeste ønske nå - enkelt og moderne design! Jeg har et sånt badekar i først 1.etg
Badekar DEEP R 1800
Jeg er helt fornøyd! Er ikke du det samme?
Takk for interessant blogg, som også var inspirerende.
Mvh

Legg inn en kommentar