Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. mai 2011

Bergen

Nå er det bare noen timer, det vil si mat,  et bad ,nattesøvn, levering av barn, prøving av klær, ompakking, og transport til flyplassen som gjenstår, før jeg skal ta Bergen under vingene. Dette gleder jeg meg veldig til. Det er sånn ca 2 år siden sist, og da var jeg veldig gravid med nr tre.... Denne gangen skal jeg bare nyte å være bare meg, sammen med ei god gammel venninne. Jeg hadde håpet på sommervær, sånn at vi hadde kunnet sitte på bryggen og nytt en utepils, men det ser ut til at det blir skikkelig Bergensvær, så denne gangen blir det kanskje å shoppe støvler. Hvem vet, det finnes jo utrolig mye stilig der også....
Det som er sikkert er at det helt sikkert blir veldig koselig.









I denne fantastisk koselige gata, bodde venninnen min i mange år.....




Her er et bilde av bryggen, med Statsråd Lemkuhl foran. Det skipet har jeg seil med i 12 dagen fra Bodø til Murmansk med, og hatt oppgaver som å skrelle potet, heise seil, vaske gulv, male rekkverk, gå brannvakt og synge på!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar