Totalt antall sidevisninger

mandag 28. mars 2011

Gardinskifte

    Ja da har jeg altså fått opp nysydde gardiner til ett vindu, og det tok enormt lang tid, ikke nok med at gardinene er hvite uten noe mønster å klippe etter, men de var altså så innmari skjeive at det var ingen logikk i å klippe der man hadde plasert nålene. Men etter en del måling, stryking og prøving, er de altså kommet opp. Det vil ikke si at det ble bra, for de ble litt for lange, men da har jeg tatt høyde for at de kan krympe da de skal vaskes.....
    Utrolig hvordan det gjør seg for lunheten å få opp mere foran vinduene. Det som jeg trodde jeg skulle få til å se ut som en forlengelse av kjøkkenet, ble bare tull. Vekk med lift og opp med lengder. Nå ser det ikke ut til at det blir vår i år, tror vi kommer til å gå rett over til sommer. På ett par dager tror jeg det har kommet ca 40 cm snø.

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar