Totalt antall sidevisninger

lørdag 9. juli 2011

Ferie....

Det å sette seg ned på terrassen, mens barna springer omkring og leker. Klokka er ni, men det er ingen som har planer om å legge seg. Natta er uendelig og morgendagen med. Vi snakker om ferie.....




Jeg tusler meg en tur ut, blir sittende lenge på terrassen til ei god venninne, da jeg går hjem er det like lyst å fint, som det er i Nord Norge på sommeren. I dag når lillemann våkner, er det 23 grader, og det er bare å åpne allt å ta kaffen ute. Den eneste som klager er lurvete og late Findus. Han synes dette er i overkant av hva man skal kunne godta i en hårete kropp. Ellers nyter vi sommeren....

2 kommentarer:

Monica sa...

God ferie Monica! :)
Håpa vi får MANGE slike varme daga i sommer :)
Klem fra Monica :)
PS. Va såvidt e fant muligheten t å legg igjen en kommentar, nå av teksten e borte i farga her, kommer berre fram når man tar pila over...:P

Fiskekona sa...

Ja du skal tro jeg har plagdes en stund etter at jeg begynte å omrokkere her, fikk nesten panikk. Men nå tror jeg at det funker som det skal. Plutselig så var alle tekstene under etiketter borte. Skrekk og gru. Tusen takk for besøket.

Legg inn en kommentar