Totalt antall sidevisninger

mandag 19. desember 2011

Godt for hjertet.....


Mørbrad

Marinerte elgen i olje, salt og pepper, chilli, mandarin og løk.
Onsdag venter jeg storbesøk av gode gamle venninner. Til det har jeg nå begynt å forberede middag og dessert. Jeg tenker å lage en elg gryte med stekte grønnsaker til. Samt elgmørbradsbiffer med tilbehør. Til desserten hadde jeg planer om å gjenta en Pavlova, jeg lagde om til posjonsformer med krem, multer og egenlaget sjokoladedekor. Til den skulle jeg altså smelte sjokoladen i kveld og lage denne pynten, men når det kommer vann sammen med sjokoladen, klumpes den sammen. Resultatet ble sjokoladetopper, som jeg hakket mandler til og klemte over saft fra mandarin og hadde ett lite dryss med kvernet salt på til slutt. Mmmmmm.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar