Totalt antall sidevisninger

søndag 25. september 2011

Teaksjenk

I vel ett år har jeg vært på jakt etter en teaksjenk for å ha i stua. For noen dager siden satte jeg annonse i avisa og fikk respons. Etter en helg med sms og mms bestemte jeg meg for en og det var ikke så lett. Noen skulle gi meg sin gratis, noen bodde flere mil unna og noen skulle ha ganske mye for sin. En var i dårlig forfatning og en manglet nøkler til dørene. Men til slutt fant jeg en jeg ble fornøyd med, og tanken har hele tiden vært at jeg skulle male denne svart, men nå er dilemmaet at jeg synes sjenken er så fin i seg selv, men den passer kanskje ikke helt med resten av interiøret. Selvfølgelig ble det slik at jeg måtte ned med bilder, ut med tepper og inne med andre puter. Utrolig hvilke ringvirkninger noe nytt i hjemmet kan gi. Her er bildet av sjenken akkurat i det jeg har fått den på plass.




Tenker jeg skal la det bero litt, så får jeg kjenne litt på det. Det er noe med at jeg kjenner retrofølelsen fra da jeg selv var lita, og mamma og pappa hadde stående en slik i sin grønnmønstrede tapiserte stue. Koselig, ja det var det!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar