Totalt antall sidevisninger

lørdag 11. juni 2011

Dagen i dag...




I dag startet dagen klokken 06.50, og det var ikke på grunn at jeg hadde satt på vekking på en lørdag, men her i huset er det flere enn jeg som bestemmer!
Da klokka var ti over ti var jeg på Europris for å kjøpe ett malesett med rull, for da var jeg ferdig med å klippe plena og fotballbanen samt naboens plen. i tillegg hadde jeg fått grunnet terrassen på innsiden og utsiden. Etter handlingen ble det litt tid til frokost og vannlek ute med de små, før jeg ut på dagen begynte med å male terrassen. til det fikk jeg hjelp av både femåringen og ettåringen - helt til naboene forbarmet seg over meg og inviterte de små bort til seg. Puhh
Så i dag har jeg blitt ferdig med første støk på utsiden, så da håper jeg å få malt innsiden i morgen, mens det ennå er helg og oppholdsvær.


Synes ikke terrassen ble så voldsom som jeg først hadde fryktet, i og med at vi har valgt å ha rekkverk i samme kledning som på resten av huset.
Ennå mangler det "kjerringhalj" ned trappen og på venstre side.
Etterhvert som vi får opp markise, gleder jeg meg til å kunne la puter, tepper o.l ligge ute, uten å måtte ta det inn hver kveld. Ellers må jeg bare nevne at det har vært noen fantastiske dager, med temperaturer opp mot 30 grader og tropenatt.

2 kommentarer:

Monica sa...

Så flott det bi! :)
Skikkelig effektiv dag hos deg i går, kan ikke si jeg styrer like mye nei :P Håper du koser deg litt inni mellom :)

Fiskekona sa...

Ja her går det i hundre, stort sett hele tia når barna er våkne, men av og til er de hos naboene, og da slapper jeg av på terrassen med avis, interiørblad, telefon og kaffe....

Legg inn en kommentar