Totalt antall sidevisninger

onsdag 1. juni 2011

Konsollbord

I dag dro jeg til byen i håp om å finne meg ett passende bord til rottingstolene. jeg hadde sett for meg at det skulle være litt høyde på det, samt rundt, med plass til fire. jeg dro da innom Røde Kors sin brukt butikk, og gjett hva jeg fant. Ikke ett utebordemne  -nei, men ett akkurat passelig avlastingsbord for å plassere mellom Howard stolene. Til nå har vi hatt ett alt for høyt bord, som det ikke har vært plass til å sette fra seg en tallerken eller to om man vil nyte en matbit foran TVen, mens dette var det klaffer på begge sidene, hylle for å legge magaziner under og skuff for å skule fjernkontrollene for minstemann!! PERFEKT.
Det eneste med bordet var at det selvsagt måtte pusses, vaskes og males.
Og sor alle som kjenner meg, klarer jeg ikke å vente når jeg først har fått ett slikt prosjekt i hus. Da må det gjøres på momangen. Klokka var 15.40 da jeg begynte og barna måtte hentes senest klokken 16.10 i bhg.

Da klokka var seks hadde bordet fått tre strøk og nå er det på plass med blomster, lys og duk.




1 kommentar:

Fiskekona sa...

Det ser nokså tamt ut med denne fargen, men det var det jeg hadde for hånden, så får vi se om det ikke etterhvert blir malt i svart lakk...

Legg inn en kommentar