Totalt antall sidevisninger

lørdag 11. juni 2011

Markise

Det er en del ferdige markiser ute på markedet, som ikke koster skjorta. Problemet er imidlertid at du finner ikke markiser under 3 meter om du ikke bestiller spesiallaget. (I alle fall ikke i Bodø)
Det jeg har funnet ut er at: JULA, Plantasjen, Europris og Felleskjøpet selger markiser fra 3 meter og oppover til 4,2.
men så kommer det an på hva man liker.

for min del havnet valget på en markise fra Felleskjøpet, som er beige uten striper eller annet mønster.
De har mørk grå også, samt en type med striper, men jeg fant ut at den mørk grå slapp inn veldig lite lys. Det gjestår å se når den kommer. Måtte spesialbestille fra Brønnøysund.

Dette er en markise jeg bare kan drømme om, men slike striper liker jeg.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar